יום שלישי, 5 באפריל 2011

פרק 3: הזכרון מתעתע בבני האדם...

באותו הלילה, לאחר שהייתה בידי ההצעה המושלמת, נכנסתי למיטה עם חיוך מרוצה. הגנבתי מבט לעבר פסלון הטיעון המוחץ וקרצתי לו. עשינו זאת. זו התשובה המוחצת לכל החכמים שמלמדים עסקים. נראה אותם מתמודדים עם השאלות המתוחכמות שרשמתי באתר הקורס. אין לי ספק שהם לעולם לא יצליחו להוריד התנגדויות כמו שעשיתי בדף הקורס. יכול להיות שיום אחד אפתח קורס שמלמד איך להוריד התנגדויות. אני די כישרוני בזה. העיקרון הוא פשוט, להכנס לנעלי הלקוח ולחשוב מה הוא היה אומר. בלי לטייח ובלי להקל. לשאול את השאלות הנוקבות ולמצוא להם תשובה חכמה. זה הכישרון הגדול שלי. טיעונים מנצחים.
לפתע הרגשתי עווית בבטן. תחושה מוזרה של פחד אחזה בי. הבטתי לפסלון שאור חצי הירח השתקף בו.
- חשבת מה יקרה אם הלקוחות לא יצליחו להגיע לתוצאות? אולי הם אידיוטים? אולי כל מה שתלמד אותם לא יעזור להם?
- למה שזה לא יצליח להם?
- חשבת מה יקרה אם בבוא היום פתאום כולם ידרשו את הכסף שלהם בחזרה? אחרי שתקנה מוטסים וסוסים, בתים ומכוניות נראה לך שיהיה לך מאיפה לשלם להם?
- האמת היא שלא חשבתי על זה. אבל אני חושב שהם כן יצליחו להקים עסקים. נתתי להם משימות מאוד מפורטות. הם צריכים להפגש עם יזמים ולקבל מהם טיפים, הם צריכים למצוא שיטות להקמת עסק מבלי להשקיע הון עצמי. יש להם משימות גם לפיתוח עצמי, להכין רשימות של "10 סיבות/גורמים/שיטות/תובנות ל..." אתה באמת חושב שיש סיכוי שהם לא יצליחו להקים עסק?
- אני רק אומר שזה משהו שכדאי שתקח בחשבון. המשימות לוקחות זמן, ואתה התחייבת לכך שהם יקימו עסק רווחי.
- אני מבין מה אתה אומר. אני יודע מה אעשה. אוסיף משימה בה הם חייבים להקים עסק.
- משימה להקים עסק?
- כן. בשביל לעמוד במשימה בהצלחה ולעבור למשימה הבאה הם יצטרכו להקים עסק או למצוא איזה שהוא פרוייקט. ככה הם יהיו חייבים להקים עסק, זו תהיה משימה בקורס שחייבים לעבור.
- נשמע מעניין. אבל אם בכל זאת הם לא יצליחו להקים עסק או למצוא פרוייקט? מה תעשה אז?
- זו בהחלט דילמה, אתה חייב לעזור לי. מה אעשה עם אידיוטים שלא מצליחים להקים עסק?!
- תדיח אותם.
- מה?
- מה ששמעת.
- להדיח את הלקוחות מהקורס? איך זה יפתור את הבעיה?
- פשוט מאוד. הבטחת החזר כספי למי שמסיים את הקורס ולא מגיע לתוצאות.
- נכון, אבל איך זה קשור?
- מי שמודח מהקורס לא יכול לסיים את הקורס ולכן אתה לא חייב לו כלום.
- וואו! גאוני. ככה אני אסנן את האידיוטים שלא יצליחו להקים עסק. מי שלא מקים עסק עף מהקורס. אני אחסום לו את הגישה לאתר ונגמר הסיפור שלו. ככה יישאר רק מי שיש לו עסק.
- מה לגבי הלקוחות שכבר התחילו את הקורס?
- מה עם איתם?
- כשהם נרשמו לקורס לא אמרת להם שום דבר על הדחות מהקורס.
- לא חשבתי על זה... מה אתה מציע?
- אומרים שהזכרון מתעתע בבני האדם לעיתים קרובות.
- ידוע. רק הבוקר ניסיתי להזכר על מה התווכחתי עם עצמי בבוקר, בסוף נזכרתי אבל זה היה ויכוח משבוע שעבר.
- תהיה מרוכז.
- סליחה. אני איתך. לא הבנתי מה קשור הזכרון לבעיה שלי?
- תוסיף את עניין ההדחות באתר שלך.
- כלומר אתה אומר לשנות את אתר הקורס ולשתול את זה כאילו תמיד זה היה שם?
- אתה חושב שהם ישימו לב :) ?
- מעניין מאוד. אבל יש עוד בעיה.
- מה?
- התקנון. בתקנון שהלקוחות הסכימו עליו בעמוד הרכישה במעמד התשלום. לא מוזכרת שם מילה על הדחות מהקורס.
- תשנה גם אותו.
- זה קצת מסוכן לא? העו"ד שלי אמר שזה חוזה לכל דבר.
- חוזים נועדו על מנת שנכופף אותם. חוץ מזה, כמה לקוחות נראה לך באמת קוראים את התקנון?
- אתה צודק. אני אישית אף פעם לא קורא. מאוד מסורבל עולם המשפט. הרעיון טוב מאוד.
- אבל לא מושלם.
- למה אתה מתכוון?
- אנשים אולי לא קוראים תקנונים וחוזים, אבל הם כן סרקו את האתר שלך לפני שהם שילמו, והם בטוח היו שמים לב לעניין של הדחות מהקורס.
- אז אני אציע להם לחזור לקורס. אבל הם יצטרכו לשלם קנס כספי.
- מה זה ייתן לך?
- זה יתיש את האידיוטים. גם אם ישלמו פעם או פעמיים, בסוף הם יתייאשו ויוותרו.
- מצויין. אתה באמת יודע לתת תשובה לכל שאלה. אתה יודע כבר איך לטפל בעניין הקנסות, נכון?
- כמובן, כמו שטפלתי בעניין ההדחות. נוסיף את זה באתר ובתקנון.
- מעולה.
- סוף סוף. אנסה להרדם.
- עוד לא.
- נו מה עכשיו? סגרנו את כל הפינות.
- חשבת מה יקרה אם הלקוח יצליח למצוא פרויקט או להקים עסק אבל הוא לא יהיה רווחי? כבר לא תוכל להדיח אותו כי הוא מצא פרוייקט. הוא פשוט אידיוט שלא מצליח להרוויח ממנו כסף.
- זה כבר משחק ילדים. המשימות הבאות יהיו להגיע לרווחים ולהכפיל אותם ממשימה למשימה עד שהם יגיעו ליעדים שצריך.
- ואיך תדאג שהם יצליחו להרוויח ולאחר מכן להכפיל את הרווחים?
- פשוט, בעזרת מנגנון ההדחות והקנסות.
- אז בעצם, הלקוחות ישלמו כסף על קורס שילמד אותם איך להקים עסק רווחי, והמשימות בקורס יהיו להקים עסק ולהרוויח כסף.
- זה כל הסיפור.
- לילה טוב :)

10 תגובות:

  1. "- פשוט מאוד. הבטחת החזר כספי למי שמסיים את הקורס ולא מגיע לתוצאות.
    - נכון, אבל איך זה קשור?
    - מי שמודח מהקורס לא יכול לסיים את הקורס ולכן אתה לא חייב לו כלום."

    כל ההונאה בשלושה משפטים.

    השבמחק
  2. חחחח גדול

    אני מאמין שמדובר על אלי שביט
    לידיעתך הוא שינה את כל פני האתר והוא כבר לא מבטיח הרים וגבעות כמו פעם...
    פתאום הוא טוען שלא ניתן להקים כל עסק מאפס אלא רק 95% מהעסקים, הוא הוריד את העניין של ההדחות מהקורס ומצא מנגנון מתוחכם יותר עד שלא עוברים משימה לא עוברים לבאה וכל יום שעובר בלי לעמוד במשימה לא נחשב "בהתחייבות שלו" ל6-9 חודשים.
    כאילו אם הגעת למשימה של למצוא פרויקט ולא מצאת או שהגעת למשימה של להרוויח כסף ולא הצלחת הזמן נעצר עד שתצליח ולכן שוב פעם לא תוכל לסיים את הקורס ולא תהיה זכאי לקבל החזר כספי.

    פשוט נוכל

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא נוכל וגאון, עוד שניה נפלתי בפח ולקחתי תקורס...
      אלוהים ישמור אני הבנאדם האחרון שיצליחו לרמות ולעבוד עליו.
      אני פשוט לא מאמין שכמעט נפלתי
      יום ראשון הזה כבר הייתי אמור להרשם!!!
      ברוך השם מצאתי את הבלוג הזה!

      מחק
    2. אני מצאתי אותו בתקופה בה הוא הבטיח 'אל כשל'; והרי 'אל כשל' חשוד מייסודו.

      מחק
  3. הבנאדם הזה הוא קופירייטר מחונן
    אם יש דבר טוב באתר שלו לפחות זה שאפשר ללמוד איך לשכנע אנשים לקנות חתול בשק,
    זה נשמע כמו הונאה אבל לקח לי יותר משנה לעלות על זה.
    מעניין אם יש אנשים שבאמת התקדמו בזכות האתר או הקורס שלו (אני בספק גדול)

    השבמחק
  4. תודה, ואיזה מזל שמצאתי את הבלוג...
    כמעט ונרשמתי, אך חשד קטן שעדיין נותר בי הניע אותי לחפש עליו בגוגל, וכך הגעתי לכאן.
    ת'אמת? גאון... חבל שגם נוכל...

    השבמחק
  5. אלוהים ישמור. איך נפלתי

    השבמחק
  6. לא מבין איך אפשר לפול בפח עם האתר העלוב שהנוכל הזה הקים,
    כל האתר הזה זועק "הונאה". ראיתי את האתר, כתבתי בגוגל "אלי שביט נוכל" והגעתי הזה :)

    השבמחק
  7. הבן אדם פשוט מתוחכם המון תלונות ללא הפסקה. בדיוק לפני חודשיים הציעה לי להצטרף מזל מזל שלא עשיתי טעות כזו. יש לו אנשים שתולים שמלשלם להם. הוא הרוויח מעל 4000 אנשים ששילמו לו 3000. חשבון פשוט. הוא עשה מהקורס הדבילי מעל מליון מאתיים שקל נקי ועוד יש לו מועדון 100K גם שמה הוא עושה עוד 5000 בקי ור הבן אדם מוכר קרח לאקימוסים

    השבמחק
  8. 3000*4000 זה 12 מליון... סתם פרט שולי..

    השבמחק